گروه بهاییت-فرقه نیوز، بهاییان برای تبلیغ مسلک ساختگی خود از روشهایی نظیر نشر کتاب، انتشار مقالات اینترنتی و اهدای کمکهای مالی به افراد آسیبپذیر استفاده میکنند اما توضیح نمیدهند که به چه دلیل ازدواج با محارم -غیر از همسر پدر- مجاز است.
«بهاییت» بیشتر بهعنوان یک فرقه سیاسی شناخته میشود تا یک مسلک دینی، چراکه شالوده و بنیان آنچنان سست و بیپایه است و نمیتوان حتی آن را فرقه دینی نامید.
این فرقه در زمان قاجاریه با حمایتهای روسیه و انگلیس متولد شد و در «عکا» ی رژیم صهیونیستی ریشه کرد و در حیفا نیز به ایجاد مرکزی به نام «بیت العدل» تشکیلات خود را شکل داد.
رهبران این فرقه تشکیلاتی با درآمیختن برخی از مبانی اسلام با آموزههای خود سعی کردند که دیگر مسلمانان را همراه کنند، هرچند که با لغو حجاب، پاک دانستن تمام اشیاء و رفع موانع ازدواج با محارم –منع ازدواج فقط با همسر پدر- تلاش کردند که بر جذابیت کاذب فرقه ساختگی خود بیفزایند، چنانچه برای خود حجی ساختند که با طواف در خانه اى که بهاءالله در آن اقامت داشته یا در خانه اى که علىمحمد باب در شیراز در آن سکنى داشته است، تحقق مییابد! این روشها بیش از بیش باطل بودن این فرقه را آشکار میسازد.
همانگونه که گفته شد در آموزههای بهاییت تنها زنپدر است که محرم شناختهشده و بهاییان حق ازدواج با او را ندارند و مابقی مانند دختران، خواهران، خالهها و عمهها برای ازدواج و رابطه جنسی حلال هستند!
یکی از سندها در رساله «سؤال و جواب» بهاییان در ذیل سؤال ۵۰ آمده است که در مورد حرمت ازدواج با اقارب سؤال شده که میرزا حسینعلی در جوابش چنین گفته است: «این امور به امنای بیت العدل راجع است» که در پی آن، در پیام ۱۵ ژانویه ۱۹۸۱ بیت العدل چنین آمده است: شما راجع به محدودیتهای حاکم بر ازدواج با اقارب، سوای موردی که ازدواج با زن پدر را ممنوع میسازد، سؤال کردهاید بیت العدل همچنین خواستهاند به اطلاع شما برسانیم که آن معهد اعلی، هنوز موقعیت را برای صدور قوانین تکمیلی راجع به ازدواج با اقارب، مقتضی نمیداند، بنابراین در حال حاضر تصمیمگیری در این مورد به عهده خود نفوس مؤمنه محول شده است!
محول کردن این حکم به جامعه بهایی درواقع تأیید و یک نوع مسکوت گذاشتن حکم است که نشان میدهد مفهوم حکم قطعی در آموزههای بهایی با اصول انسانی در تعارض است، این در حالی است که در هیچ جامعهای چنین مرسوم نبوده که امور به این مهمی به مردم تفویض شود!
از نکات قابلتأمل از مسلک انحرافی میتوان به قبلهگاه بهاییت اشاره کرد که همان قبر میرزا حسینعلی نوری در شهر عکاست که بهاییان آن را «روضه مبارکه» میخوانند که به هنگام خواندن نماز بهجای آنکه رو به ذات اقدس الهی کنند بهسوی قبر رهبرشان به خواندن نماز مشغول میشوند!
همچنین از دیگر مسائل قابلبحث در بهاییت، وجود ۹ روز خاص بهعنوان اعیاد و عزاست که این روزها یادبود مهمترین روزها و وقایع تاریخ امر بهایی است که فلسفه وجودی این اعیاد نیز بر بیاساس بودن اندیشه بهاییت صحه میگذارد، جالب اینجاست که هرگونه فعالیت شغلی و کار در این ۹ روز حرام است، حال فرض کنید بیماری در بستر بیماری، دزدی در حال سرقت و خانهای در حال سوختن باشد، ازآنجاییکه انجام هرگونه کاری حرام است اوضاع شهر به چه وضع درمیآید!
بهطور مثال در نهمین روز عید رضوان چون سرکرده فرقه بهاییت همراه با ۱۱ نفر از اعضای خانواده خود و ۲۶ نفر از یارانش وارد باغی در خارج شهر بغداد شدند، این روز را جشن میگیرند! یا در دوازدهمین روز عید رضوان، چون بهاءالله به همراه آن افراد از باغ خارج میشود و به سمت ترکیه حرکت میکند، این روز را به جشن و پایکوبی میپردازند!
بهاییان در این حین برای تبلیغ مسلک ساختگی خود از ابزارها و روشهای مختلفی نظیر نشر کتاب، تبلیغ در تلویزیون، ماهواره، اینترنت و حتی اهدای کمکهای مالی به افراد آسیبپذیر استفاده میکنند، هرچند که گاهی از روش مستقیم و در برخی موارد از روش غیرمستقیم برای تبلیغ بهره میگیرند، روشهایی همچون تبشیری و تخریبی درروش مستقیم با چاپ کتاب، طرح شعارهای جذاب، انتشار زندگی رهبران گرفته تا ایجاد پرسش و طرح شبهات، ذهن مسلمانان و بهویژه شیعیان را مشغول میکنند.
با توجه به اینکه «بیت العدل» به بهاییان امر کرده است که در هر کشوری که زندگی میکنند مطیع امر آن حکومت باشند و کاری برخلاف قوانین آن کشور انجام ندهند -در عمل نشان دادهاند که زیاد پایبند نیستند- از این روش برای تبلیغ غیرمستقیم استفاده میکنند.
با این اوصاف بهاییان با شناسایی افرادی که دچار فقر فرهنگی، اقتصادی و ناآشنا به معارف اسلامی هستند، از ترفندهایی نظیر خوشخلقی، کمک به همنوعان، سر زدن به بیماران، هدیه فرستادن، ارزانفروشی، دیدوبازدید از همسایگان و کمک به اقشار آسیبپذیر بهره میگیرند، اما هنگامیکه متوجه شوند طرف مقابل به ماهیت اصلی آنها پی برده است و راضی به همکاری با آنها نیست، با تندی و خشونت برخورد میکنند که درواقع مصداق گرگ در لباس گوسفند است.
این فرقه ضاله از اباحهگری، ترویج بیبندوباری و اختلاط میان زن و مرد و شعارهای فریبنده برای جذب افراد استفاده میکند.
منتها با تمام تلاشهایی که بهاییان برای تبلیغ دین ساختگی خودشان متحمل شدهاند، هرگاه درباره خاتم انبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و معجزات ایشان پرسیده میشود، نتوانستهاند جوابی ارائه دهند، بهطوریکه قرآن صراحتاً پیامبر اکرم (ص) را آخرین فرستاده خدا میداند، بااینکه بهاییت اعتقاد دارد قرآن فرستادهشده از سوی خداست اما درباره آخرین پیامبر نظر دیگری دارند!
باوجوداینکه تنها معجزه رسول اکرم (ص) قرآن نیست و ایشان دهها معجزه دیگر مثل شقالقمر و ... داشتهاند، حال سؤال این است که معجزات دیگر بهاءالله بهجز کتاب «اقدس» چیست؟ سؤالی که هیچگاه بهاییان به آن جوابی ندادهاند.
انتهای پیام/